Mada je teško u radu više od 20 dizajnera, koliko se publici ovaj put predstavilo, naći zajedničku nit, pokušaćemo - perje, čipka, transparentni materijali, duge haljine, višeslojni
volani i šljokice bili su zastupljeni gotovo kod svih, a primetan je bio i čest spoj ciklama i narandžaste boje.
Kupaće kostime jarkih boja, za celu porodicu, prikazala je TV voditeljka Ena Popov, začinivši ih čipkom ili šarenim pompončićima, dok se Ivana Đurić odlučila za animal print, koji
se našao gotovo na svim modelima, u kombinaciji sa crnom, pa i zlatnom bojom. Zlatno-srebrne i roze, pa "japanski" cvetne kombinacije, ukrašene šljokicama predstavila je Ana
Grčić, odlučivši se da damama ogoli ramena ili ih obuče u duge, mahom korset haljine, okićene perjem, tilom ili volanima. Bata Spasojević pokazao nam je urbanu kolekciju
Forever Young, inspirisanu kosmopolitizmom svetskih gradova.
Slovenačka kreatorka Sanja Veličković odlučila se za prirodne materijale i lagodne forme, želeći da na modelima osavremeni duh antičkog doba, pa je na jednom mantilu ukrstila
nekoliko različitih tema, u kvadratima, a efektnost je naglasio šlic koji čini da se model otvara duž celih leđa. Izrazito elegantni i ženstveni modeli koji podsećaju na stil Odri
Hepbern u "Doručku kod Tifanija", krasili su kolekciju Danijele Božić, koja se, između ostalog, odlučila za jednobojna ženska odela, crne korset kombinezone ispod kojih se nose
bele košulje, satenske rukavice...
Potpredsednik Serbia Fashion Week-a, francuski dizajner visoke mode, Ejmerik Fransoa, "stavio" je maske na lice svojim modelima, time naglašavajući intrigantnost i zavodljivost
modela "pozorišnog" stila. Veoma zanimljivo rešenje predstavlja njegova crno-zlatna haljina, sa dubokim dekolteom, sva sačinjena od rajsferšlusa, otvorenih od kolena naniže.
"Karneval" je naziv kolekcije Igora Todorovića, potpuno drugačije od njegovih prethodnih, u kojoj se poigrao veselim bojama, satenom, bukle svilom i kristalima. Štampana slova
našla su se gotovo po celoj kolekciji Boška Jakovljevića, koji ističe da je ponovo koristio grafiku osamdesetih godina, ali u drugačijim bojama. Bogata čipka i vez, kao i šljokice,
karakterišu glamurozne modele Marije Šabić, uglavnom u crno-zlatnim tonovima, koji često nagoveštavaju, pa i pokazuju kožu, poput do poda duge haljine koju je ponela
Olivera Balašević. Čipkom i penasto transparentnim materijalima poigrala se i Suzana Perić, čije modele krase volani, perje i bela, srebrna, nežno plava i roze boja, gola
ramena, cirkoni i mrežice... Predstavio se i Grk Marios Karavasilis, koji je, inspirisan dvadesetim godinama prošlog veka, na pistu uneo modele jarkih kolorita i smelih
kombinacija boja.
malisaveti